Astfel, daca atunci cand cumparati un anumit produs veti completa si un voucher pe care este scrisa valoarea TVA de 24%, iar ulterior veti face noi achizitii, veti putea primi suma de 24% inapoi daca veti avea voucherul completat la achizitia anterioara.

“Fara indoiala, decizia de crestere a TVA-ului va duce la o scadere si mai accentuata a consumului, deja afectat de criza economica. In acest context, vom returna clientilor care cumpara orice produs din magazinele Flanco tot TVA-ul de 24%. Incercam astfel sa oferim clientilor nostri solutii alternative si sa venim in intampinarea nevoilor acestora, pentru a diminua impactul negativ al cresterii TVA, scaderii salariilor sau deprecierii monedei nationale”, declara Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Oferta este valabila pana la finalul lunii iulie 2010 pentru toata gama de produse disponibila in reteaua celor 71 de magazine Flanco si Flanco World.

Luna trecuta, Flanco International, a organizat o companie prin care anunta ca va reduce cu 25% preturile pentru cei care ghicesc castigatoarea finalei Campionatului Mondial de Fotbal ce se va desfasura pe 11 iulie.

Flanco nu este singurul retailer IT&C care organizeaza o campanie prin care sa isi sustina vanzarile dupa ce in urma cu zece zile Guvernul a hotarat sa creasca valoarea TVA de la 19 la 24%.

Saptamana trecuta, eMag, cel mai mare retailer online pe piala locala, a lansat o campanie valabila pana la 31 iulie prin care clientii companiei pot primi diferenta de TVA de 5%, in cazul in care la achizitia primului produs completeaza un voucher, iar in urmatoarele sase luni mai fac achizitii de cel putin 300 de lei.

La inceputul lui mai, Flanco International avea 500 de angajati, aproape de trei ori mai putin decat in luna ianuarie a anului trecut, cand pentru retailer lucrau 1.400 de persoane.

Magazinele Flanco si Flanco World fac parte din grupul Flamingo, al treilea retailer pe piata locala dupa Altex si Domo.