Amazon, companie cunoscuta pentru vanzarea de CD-uri, carti si jucarii, va comercializa pentru prima data in Marea Britanie produse precum cafea, ceai, vin, biscuiti si chiar carne si legume.

In total compania va oferi 20.000 de produse diferite. Toate produsele uscate precum ceai, biscuiti si paste se vor afla in depozitele Amazon, consumatorii primind comanda in urmatoarea zi.

Amazon se asteapta ca noua linie de produse sa atraga cota de piata de la rivalii Tesco sau Ocado. Totusi specialistii in retail sunt sceptici in ceea ce priveste proiectul, desi Amazon are in Marea Britanie reputatia de cel mai mare retailer online si a devenit o forta importanta care influenteaza comportamentul consumatorilor.

In pofida criticilor primite din partea specialistilor, Amazon a anuntat ca vrea sa mareasca numarul de bunuri pe care le ofera. “Suntem totusi la inceput. Vom continua sa extindem selectia noastra. Avem un numar nelimitat de depozitare si vrem sa fim unde consumatorii vor sa faca cumparaturi”, a declarat Ben Howes, purtatorul de cuvant al Amazon.

Amazon a mai anuntat ca vrea sa fie competitiv din punct de vedere al preturilor cu importante supermarketuri din tara. Intotdeauna am urmarit sa reducem preturile. Nu putem preciza cat de ieftine vor fi produsele noastre fata de cele ale rivalilor insa vrem sa fim competitivi pe preturi”, a declarat seful Amazon in Marea Britanie.