Microsoft Corp a anuntat ca aproximativ jumatate din cei 25 milioane de utilizatori platesc o taxa anuala pentru a se juca online, ceea ce reprezinta aproximativ 600 milioane dolari. Vanzarile de produse ca filme si show-uri televizate au depasit pentru prima data veniturile provenite din abonamente, a declarat Dennis Durkin, directorul operational Xbox, citat de BusinessWeek.

In ultimul an platforma a generat venituri de peste 1,2 miliarde dolari, depasind estimarile analistilor. Succesul in segmentul jocurilor video este foarte important pentru Microsoft deoarece alte produse ale diviziei de divertisment, precum telefoanele mobile sau Windows Mobile, nu mai revina pe profit.

“Xbox Live a ajutat la vanzarea de console si a consolidat loialitatea consumatorilor. Toata lumea vorbea de incapacitatea Microsoft de a inova, insa acesta este un exemplu care arata unde a inovat producatorul software”, a declarat Matt Rosoff, analist Directions.

Rivalul PlayStation Network a inceput sa ofere accesul prin abonamente, iar Xbox Live mai concureaza pe segmentul de muzica si filme cu iTunes de la Apple.