Compania de cercetare Nielsen a anuntat ca 35% dintre consumatorii asiatici folosesc mai mult de 11% din veniturile lunare pentru a cumpara online, comparativ cu media globala, de 27% dintre consumatori.

Sud-coreenii sunt cei mai mari impatimiti ai comertului online din Asia: 59% dintre acestia folosesc 11% din venituri pentru a cumpara online, urmati de China cu 41%, a anuntat Nielsen.

Aproximativ 31% dintre consumatorii asiatici aloca intre 6 si 10% dintre venituri pentru a cumpara online.

Tot mai multi consumatori intentioneaza sa cumpere online in urmatoarele sase luni comparativ cu cei din alte regiuni, chinezii si sud coreeni fiind cei mai atrasi de astfel de cumparaturi.

Produsele care se afla in cosul de cumparaturi al asiaticilor sunt cartile, hainele, bilete de avion, echipamente electronice si rezervari la hoteluri.
Compania de cercetare anunta ca opiniile postate online sunt foarte importante in decizia de cumparare a consumatorilor inainte de a cumpara electronice, cosmetic, masini, soft-uri sau mancare.

Nielsen mai anunta ca retelele sociale ca Facebook si Twitter au devenit instrumente importante de influentare pentru ceea ce oamenii cumpara, iar companiile adopta aceasta tendinta.