Samsung Electronics Romania a adoptat o noua structura operationala si a devenit subsidiara, incepand distributia directa a produselor sale pe piata romaneasca. Noua directie de business va fi sustinuta si prin introducerea pe piata locala a celor mai recente trend-uri si a celor mai avansate produse si servicii, aceasta strategie urmand sa se reflecte si in cazul business-ului cu telefoane mobile derulat de companie pe piata locala.
Trend-ul impus de smartphone-uri capata o amploare din ce in ce accentuata si in Romania, iar Samsung sustine aceasta tendinta prin intermediul unor produse capabile sa raspunda exigentelor si nevoilor clientilor. Mai mult, viziunea Samsung in ceea ce priveste "democartizarea" smartphone-urilor marcheaza angajamentul companiei de a crea dispozitive, aplicatii si servicii relevante pentru fiecare stil de viata si de a asigura utilizatorilor din intreaga lume accesul la informatie si conectivitate.

"Samsung a oferit intotdeauna solutii eficiente si performante, integrand tehnologii de ultima ora in terminalele sale mobile; mai exact, noi am fost primii care am adus Amoled pe piata si, de asemenea, am adus pentru prima oara tehnologia SuperAmoled. In acest sens, anul acesta, dar si in viitorul apropiat, Samsung va pune la dispozitia utilizatorilor romani modele de telefoane care sa surprinda in continuare prin caracteristici si design. In plus, portofoliul extins de produse ne ajuta sa mizam pe o crestere constanta si pe piata din Romania", a declarat Sorin Manea, manager telecom division Samsung Electronics Romania.

Obiectivul Samsung de a comercializa peste 1 milion de unitati anual, la nivel local, si pozitionarea pe primul loc in segmentul de smartphone-uri este sustinut de o serie de inovatii si modele care au patruns si pe piata autohtona.

Astfel, smartphone-uri precum Wave, care utilizeaza platforma de operare bada (sistem de operare dezvoltat de Samsung) si Galaxy Spica reprezinta doar cateva exemple din portofoliul Samsung Electronics Romania.

"Samsung Galaxy S este un smartphone capabil de performante uimitoare. Este un telefon special in adevaratul sens al cuvantului, incomparabil din punct de vedere al functionalitatilor si performantelor cu orice alt model concurent de pe piata", a completat Manea.

Galaxy S a fost creat pentru a oferi solutii inteligente, avand capacitatea de a imbogati vietile utilizatorilor prin intermediul celor mai avansate servicii si tehnologii. In plus, modelul de terminal va permite utilizatorilor romani sa experimenteze "Smart Life", despre care Samsung anticipeaza ca va fi un factor important in schimbarea atitudinii consumatorilor fata de smartphone-uri si a modului de interactiune cu acestea. Modelul Galaxy S, bazat pe tehnologie Android, incorporeaza un ecran SuperAmoled de 4 inchi si un procesor pentru aplicatii de 1 GHz care permite stocarea si vizualizarea de fisiere video in format HD, experiente bazate pe realitate augmentata prin Layar Reality Browser si optiunea avansata LBS (Location Based Services).

Pe langa sistemele de operare precum Android, Samsung propune utilizatorilor propriul sistem de operare, bada, care ofera o "experienta smartphone" autentica, cu numeroase aplicatii pentru telefonul mobil.

Alaturi de inovatiile integrate produselor, strategia celor de la Samsung in ceea ce priveste piata locala are in vedere si o politica de preturi competitive, capabila sa transforme cele mai noi tehnologii intr-unele accesibile clientului final, in functie de preferintele acestuia.

Lansarea noii structuri operationale de business urmeaza strategia globala Samsung Electronics Co, Ltd., unul dintre liderii pietei mondiale de telecomunicatii, care include tari ca Romania si Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri