"Sunt de parere ca orice tara este importanta. Daca vorbim de Europa, spre exemplu, nu putem discuta de competitivitate sau de care piata este mai atractiva. Peste tot gasesti aceleasi solutii si produse, la preturi asemanatoare. Si peste tot este nevoie de UPS-uri, deoarece aceastea protejeaza o investitie facuta de un utilizator la un moment dat, fie ca vorbim de o companie sau de clientul final, fie ca ne referim la Germania sau la Romania", a afirmat Peter Gamsjaeger, account manager CEE & Nordic operation Cyber Power, prezent in Romania pentru a oficializa parteneriatul.

Cyber Power este prezenta in noua locatii din lume si are, in total, circa 2.000 de angajati. Compania a decis sa aleaga RHS ca distribuitor in Romania considerand ca acesta este un pas firesc. Anterior, compania a lucrat cu Lasting System.

"Am colaborat si inainte cu alt distribuitor, insa nu am fost complet satisfacuti de parteneriatul creat. Acum ne-am decis sa lucram cu RHS. Daca acesta este momentul optim pentru a ne anunta prezenta pe piata romaneasca, considera ca da. Desi este criza si unele tari si-au revenit mai greu sau mai usor, Romania ramane o piata buna, inca scumpa", adauga Gamsjaeger.

Potrivit acestuia, cea mai importanta piata din Europa pentru Cyber Power este Rusia, in primul rand datorita marimii. In plus, in aceasta tara criza nu a fost resimtita atat de puternic si a trecut mai repede decat in alte state, care au intampinat probleme din cauza lipsei lichiditatilor.

Citeste si:

Comparativ, in Tarile Baltice nu este usor sa faci afaceri, iar in Bulgaria sau Slovenia este greu din cauza faptului ca nu se mai acorda credite atat de usor companiilor, iar acestea nu mai dispun de bani, spune el.

Totodata, piata americana ramane piata pe care se patrunde cel mai usor, datorita numarului mare de locuitori si a limbii nationale, care face facila introducerea produselor.

In primul semestru al acestui an, Cyber Power a avut rezultate financiare de cateva ori mai bune decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand criza si-a pus amprenta asupra business-ului producatorului de UPS-uri.

"Prima jumatate din 2010 a fost peste primul semestru din 2009, si datorita faptului ca am intrat pe piete noi, cum este si cazul tarilor din Africa, dar si in state emergente", a completat Douglas Wu, general manager al companiei.