Telefonul va fi comercializat incepand cu 12 august pe piata din SUA pentru 199 de dolari impreuna cu un contract de doi ani cu AT&T, pretul fiind similar cu cel al iPhone 4, versiunea cu memorie de 16 GB.

AT&T, compania de telecomunicatii care va pune in vanzare produsul, detine si drepturile de exclusivitate pentru a comercializa iPhone pe piata din SUA.

BlackBerry Torch 9800 are ecran tactil, camera de 5 megapixeli cu flash si GPS si ruleaza pe BlackBerry 6, un sistem de operare nou care permite utilizatorilor sa primeasca in acelasi loc e-mailurile, dar si cele mai noi informatii de pe retele de socializare precum Facebook ori Twitter.

Analistii prezenti la evenimentul de lansare din New York au afirmat ca Torch nu aduce schimbari importante fata de celelalte modele BlackBerry, insa caracteristicile sale sunt mai apropiate de ceea ce isi doresc consumatorii ceea ce este indeajuns ca RIM sa faca fata competitiei iPhone si Android.

Partenerii de la AT&T descriu produsul ca fiind cel mai bun lansat vreodata de BlackBerry, insa au refuzat sa precizeze cat investesc in promovarea acestui telefon si cat investesc in publicitatea pentru iPhone.

Citeste si:

RIM este al doilea jucator pe piata de telefoane inteligente la nivel mondial, in al doilea trimestru vanzarile de dispozitive smartphone crescand cu 43% la 60 de milioane de unitati, potrivit companiei Strategy Analytics. Cel mai mare producator de telefoane inteligente este Nokia, acesta fiind urmat de RIM si Apple.

Pe piata americana, cota de piata a BlackBerry a scazut in primul trimestru al anului la 41% fata de 55% in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit companiei de cercertare Gartner.

BlackBerry pierde teren in fata iPhone si Android in companiile americane

BlackBerry pierde teren in fata iPhone si Android in companiile...

In acelasi timp, cota telefoanelor Android si iPhone a ajuns la 49% intre ianuarie si martie anul acesta fata de 23% in primul trimestru din 2009.

Sursa foto: RIM.