Proiectul se implementeaza in București pe o durata de 23 luni si are ca obiectiv general cresterea calitatii serviciilor oferite de administratia publica centrala catre cetateni, mediul de afaceri si institutiile publice.

In urma derularii procedurii de achizitie publica pentru atriburea contractului de achizitie publica, Centrul National Romania Digitala si consortiul format din TeamNet International, Software Development & Consulting si CP CONSULTANT SERVICES au semnat contractul pentru furnizarea tuturor produselor si prestarea tuturor serviciilor privind managementul de proiect, informarea si publicitatea, dezvoltarea, implementarea, livrarea, instalarea si integrarea sistemului Platforma pentru Integrarea Serviciilor de e-guvernare in SEN ca sistem la cheie.

Valoarea contractului de furnizare incheiat este de 16.383.542 lei (fara TVA).

Citeste si:

Componenta Punctul de Contact Unic (PCU), parte integranta a proiectului mai sus amintit, va permite libera circulatie a prestatorilor de servicii din toate statele membre, facilitand astfel accesul la informatii si servicii online, fara restrictii de spatiu sau timp.

In baza Hotararii Guvernului nr.1439/18.11.2009, Centrul National Romania Digitala indeplineste atributiile de autoritate responsabila pentru realizarea, operationalizarea si administrarea Punctului de Contact Unic (PCU) electronic, atributii preluate de la fosta Agentie pentru Serviciile Societatii Informationale, agentie care a obtinut co-finantarea acestui proiect din Fondul European de Dezvoltare Regionala in anul 2009.