Cumparatorii care au platit cu cardul in magazinele online romanesti in primele opt luni ale acestui an au fost preponderent barbati, intre 30-40 de ani, arata un studiu realizat de integratorul de plati electronice Gecad ePayment.
Aproximativ 58% din platile online au fost facute de barbati si 42% de femei in primele opt luni ale acestui an, in timp ce anul trecut barbatii reprezentau 63% , iar in urma cu doi ani 64%.

Cele mai multe tranzactii se fac intre orele 12.00 si 14.00, iar cei mai multi cumparatori care platesc online cu cardul provin din Bucuresti, judetele Cluj, Iasi, Timis si Brasov.

“Daca la inceput cei care comandau online erau in principal familiarizati cu tehnologiile sau consumatori de tipul “early-adopters”, in 2010 asistam atat la o crestere, cat si la o uniformizare a categoriilor de persoane care platesc online cu cardul. A crescut numarul platilor online efectuate de femei si de catre cumparatori cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani. Exista semne ca piata se maturizeaza: se uniformizeaza ponderea actiunilor de cumparare pe zile, tot mai multe plati online sunt facute in weekend, s-a marit frecventa tranzactiilor de la an la an, tendinta care ne asteptam sa continue cel putin pana la finalul lui 2010”, a declarat Daniel Nicolescu, chief product officer al Gecad ePayment.

Profilul cumparatorului a fost determinat pe baza actiunilor de cumparare inregistrate pentru clientii care au introdus datele personale pe site-urile unde au facut plati online.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri