Managerul s-a alaturat companiei din San Francisco in septembrie anul trecut, iar pana acum s-a remarcat prin introducerea unor servicii de publicitate si incheierea de parteneriate cu Microsoft, Google si Yahoo. Pe de alta parte, Evan Williams, fostul CEO al companiei, se va ocupa de strategia de produs.

“Costolo are misiunea dificila de a-i face fericiti si implica in continuare pe utilizatori, in timp ce va adauga tot mai multa publicitate pe site”, afirma Augie Ray, analist la compania de cercetare Forrester Research.

Conducerea Twitter, un serviciu prin care poti scrie mesaje pana in 140 de semne, s-a concentrat de la lansarea din 2006 si pana in aceasta primavara pe atragerea de noi utilizatori si mai putin pe obtinerea de venituri.

Citeste si:

Insa din aprilie anul acesta, compania a lansat un serviciu de publicitate care a fost folosit pana acum de retailerul de electronice Best Buy si reteaua de cafenele Starbucks.

Twitter este a treia retea de socializare la nivel mondial dupa Facebook si Windows Live, serviciul fiind evaluat la 2,4 miliarde de euro.