Astfel, conducerea Romtelecom a schimbat cateva conditii intr-o oferta comerciala pentru serviciul de internet al companiei (Clicknet) ca urmare a reactiilor primite pe diferite retele de socializare.

Operatorul a inceput sa comunice in social media in 2007 prin monitorizarea forumurilor si a blogurilor si prin publicarea a diferite mesaje pe acestea. Dintre forumuri, cel mai important pentru companie este Softpedia, acesta fiind recunoscut pentru subiectele de discutie din domeniul tehnologiei.

„Inca de la inceput, ne-am asumat ca testam aceste medii si am mers catre canalele care au crescut. Daca a fost Twitter, am mers pe Twitter, daca a crescut Facebook, am mers pe Facebook”, explica Cristina Popescu.

Compania de telecomunicatii are doua conturi pe platforma de microblogging Twitter, care au fost lansate in 2009(http://twitter.com/romtelecom, http://twitter.com/Clicknet) si o pagina pe reteaua de socializare Facebook , care a fost creata la inceputul acestui an.

Pagina de Twitter a companiei este citita de 769 de persoane, cea de Twitter a serviciului de internet Clicknet este urmarita de 469 de oameni, iar pe Facebook operatorul are 1.029 de prieteni.

Citeste si:

In cadrul Romtelecom, trei persoane din echipa de relatii publice a companiei se ocupa de comunicarea prin intermediul social media.

Directorul de comunicare al Romtelecom a afirmat ca operatorul foloseste social media si pentru comunicarea interna, compania avand un forum pe intranet si urmand sa lanseze in urmatoarea perioada un blog .

In Romania la finalul saptamanii trecute existau aproximativ 1,86 milioane de conturi de Facebook (conform Facebakers.com ) , site-ul avand o crestere foarte rapida a numarului de utilizatori avand in vedere ca la inceputul anului erau aproximativ 500.000 de conturi pe reteaua de socializare.

Pe de alta parte, in Romania exista peste 36.500 de conturi de Twitter si aproape 59.000 de bloguri conform datelor Zelist.ro, instrument de monitorizare al social media.