Motorul de cautare, care a publicat valoarea acordurilor intr-un raport catre Securities and Exchange Commission (SEC), pe 29 octombrie, a cheltuit 98% din bugetul de achizitii doar pe trei companii din domeniul IT.

Celelalte 37 tranzactii au insumat doar 626 milioane dolari , conform datelor raportate de Google.

Primele trei mari achizitii au inclus compania de publicitate mobila Admob (681 milioane dolari), dezvoltatorul de social software Slide (179 milioane dolari) si On2 Technologies (123 milioane dolari), specializata in software pentru aplicatii video.

Citeste si:

Majoritatea tranzactiilor au fost legate de segmentul social media , unde Google concureaza cu reteaua sociala Facebook , care depaseste 500 milioane utilizatori.

“Achizitiile vor ramane o componenta importanta a strategiei noastre si ne asteptam ca ritmul actual de preluari sa continue”, au declarat oficialii companiei .

Google a promis ca va continua campania de extindere si in 2011 pentru a surclasa Facebook in social networking, Apple pe segmentul de smartphone-uri, si motorul de cautare Bing al celor de la Microsoft.