Google, compania care detine cel mai mare motor de cautare din lume, a raportat o crestere a portofoliului de achizitii - 40 de companii pana la data de 30 septembrie anul curent - , cheltuind suma de 1,6 miliarde dolari in incercarea de a concura cu rivali precum Facebook, potrivit eweek.com.
Motorul de cautare, care a publicat valoarea acordurilor intr-un raport catre Securities and Exchange Commission (SEC), pe 29 octombrie, a cheltuit 98% din bugetul de achizitii doar pe trei companii din domeniul IT.

Celelalte 37 tranzactii au insumat doar 626 milioane dolari , conform datelor raportate de Google.

Primele trei mari achizitii au inclus compania de publicitate mobila Admob (681 milioane dolari), dezvoltatorul de social software Slide (179 milioane dolari) si On2 Technologies (123 milioane dolari), specializata in software pentru aplicatii video.

Majoritatea tranzactiilor au fost legate de segmentul social media , unde Google concureaza cu reteaua sociala Facebook , care depaseste 500 milioane utilizatori.

“Achizitiile vor ramane o componenta importanta a strategiei noastre si ne asteptam ca ritmul actual de preluari sa continue”, au declarat oficialii companiei .

Google a promis ca va continua campania de extindere si in 2011 pentru a surclasa Facebook in social networking, Apple pe segmentul de smartphone-uri, si motorul de cautare Bing al celor de la Microsoft.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri