Chiar daca datele de audienta plaseaza Romania pe un loc fruntas in statisticile Netlog, in ceea ce priveste veniturile din publicitate doar 1-2% din veniturile retelei de socializare.

Cele mai importante tari pentru companie in ceea ce priveste veniturile din publicitate sunt Germania, Tarile Benelux (Belgia, Olanda si Luxemburg) si Orientul Mijlociu, iar in privinta audientei cele mai mari tari sunt Belgia, Germania, Franta, Elvetia, Austria, Italia si Turcia.

In zona Europei Centrale si de Est, o tara la fel de importanta ca Romania este Polonia, unde Netlog are circa doua milioane de conturi.

Netlog nu are angajati pe piata locala, dar lucreaza cu MediaCafe, regia care vinde publicitate si pentru compania americana Yahoo.

Citeste si:

Pe de alta parte, conducerea site-ului de socializare isi doreste sa dezvolte componenta de jocuri a Netlog, iar in urmatoarea perioada oficialii retelei isi doresc sa colaboreze cu dezvoltatori romani de jocuri.

In Romania circa 54% dintre utilizatorii Netlog sunt femei, 15% sunt tineri intre 14 si 17 ani, 50% cu varste cuprinse intre 17 si 25 de ani, iar 35% dintre acestia au mai mult de 25 de ani.

Netlog este o retea de socializare fondata in 2003 in Belgia si care inregistreaza aproximativ 71 de milioane de utilizatori in peste 40 de tari. Compania are in jur de 120 de angajati