In prezent, portalul are aproape 3.000 de vizitatori unici pe zi si vizeaza 200.000 vizitatori in decembrie 2010 si 350.000 - 400.000 vizitatori pe luna in 2011.

De asemenea, portalul s-a relansat in forma finala, in urma unei investitii de peste 30% din totalul de 1.200.000 de euro programat pentru anul in curs.

“In cele cinci luni de la lansarea site-ului numarul de furnizori de carte, muzica, jocuri si filme a ajuns la peste 110 iar cel al titlurilor pe care le avem in stoc a crescut de la 10.000 la 15.000. In prezent suntem in diverse faze de negociere cu alte 40 de companii si vom extinde si oferta”, a declarat Virginia Costeschi.

In prezent, portalul deruleaza o campanie in care ofera o carte de 40 lei, pret de librarie, la alegere, la prima comanda a fiecarui client.

Citeste si:

Publicul pe care libraria il tinteste este cel intre 23 si 55 ani cu venituri medii si superioare, tinerii care isi fac documentarea online pentru proiectele scolare, parintii care achizitioneaza sezonier manuale, literatura obligatorie de studiu, auxiliare, pentru fiecare dintre cele trei segmente, fiind creata o strategie diferentiata.

Managementul proiectului este asigurat de compania Universal Online Promotion, infiintata in acest an. Universal Online Promotion (UOP) este o companie locala lansata in 2010 pentru a dezvolta, pentru inceput, portalul Elefant.ro.