Noul model de business a fost lansat in aprilie 2009 prin deschiderea primei francize la Pitesti si a presupus o investitie totala de peste 4 milioane de euro. In prezent reteaua de 171 de magazine are 500 de angajati in 82 de localitati.

„Programul franciza are o dubla valenta - asigura clientilor acces rapid si facil la oferta Orange, iar pentru antreprenori ofera sansa de a-si dezvolta o afacere de succes, bazandu-se pe tehnici de comercializare si marketing perfectionate in timp”, a declarat Florin Popa, director de vanzari si distributie in cadrul Orange Romania.

Odata cu finalizarea programului, Orange lanseaza o campanie exclusiv in reteaua Orange store, prin care in perioada 26 noiembrie - 31 decembrie clientii care activeaza pachete de voce sau de date mai mari de 12 euro participa la trageri la sorti saptamanale si pot castiga unul dintre cele 85 de televizoare LCD puse la dispozitie.

Orange Romania are o retea de distributie, cu 99 magazine proprii, 171 in regim de franciza, 117 puncte de vanzare pe baza parteneriatului cu lantul de retail Euro GSM si 77 cu Say.