Prin aceasta initiativa compania de telecomunicatii mizeaza pe atragerea de noi abonati in lupta stransa pe care o duce cu UPC Romania, dar mai ales Romtelecom, companie care de altfel a inceput sa lanseze propriile canale de televiziune.

Postul va fi lansat pe 10 decembrie si va receptionat de toti abonatii de televiziune ai RCS&RDS.

Pana in februarie cand va fi finalizata grila de programe vor fi difuzate filme, emisiunea Nasul, dar si emisiuni cu diferite premii, dedicate in special sarbatorilor de iarna.

Canalul va incepe sa emita difuzand formate achizitionate din alte tari, investitia in noul canal de televiziune fiind de circa 10 milioane de euro in 201, dar bugetul ar putea fi marit.

Radu Moraru a afirmat ca pana acum nu au fost stabilite targeturi de audienta ori de venituri din publicitate, aceste lucruri urmand sa fie stabilite in toamna anului viitor, dar a precizat ca isi doreste ca noul post sa ajunga in primele trei-patru canale generaliste din Romania in circa 18 luni de la lansare.

Citeste si:

El a mai precizat ca va incerca sa atraga un public cat mai numeros si ca spera ca postul sa fie inclus si in ofertele celorlati operatori, in cazul in care telespectatorii vor cere acets lucru.

Pe de alta parte, conform informatiilor Mediafax, care citeaza proiectului depus la CNA pentru obtinerea licentei Zece TV, investitia initiala pentru lansarea acesteia este de 1,18 milioane de euro, iar in anii 2011, 2012 si 2013, operarorul telecom vrea sa investeasca anual cate 3.500.000 de euro.

Oficialii RCS&RDS estimeaza ca televiziunea va avea un profit net de 127.100 de euro (in decembrie 2010) si de circa 2,45 milioane de euro anul viitor, potrivit acelorleasi date.

Managementul postului va fi asigurat de catre Adrian Buca (director general), Catalin Chirila (director editorial), Andi Ripan (director financiar) si Radu Moraru (manager de proiect).

Citeste mai multe detalii in textul RCS&RDS investeste peste 10 mil. euro intr-o televiziune cu care vrea sa ajunga intre primele 3-4 canale generaliste publicat in sectiunea de Marketing si PR.

RCS&RDS investeste peste 10 mil. euro intr-o televiziune cu care vrea sa ajunga intre primele 3-4 canale generaliste

RCS&RDS investeste peste 10 mil. euro intr-o televiziune cu care...