Prin aceasta initiativa compania de telecomunicatii mizeaza pe atragerea de noi abonati in lupta stransa pe care o duce cu UPC Romania, dar mai ales Romtelecom, companie care de altfel a inceput sa lanseze propriile canale de televiziune.

Postul va fi lansat pe 10 decembrie si va receptionat de toti abonatii de televiziune ai RCS&RDS.

Pana in februarie cand va fi finalizata grila de programe vor fi difuzate filme, emisiunea Nasul, dar si emisiuni cu diferite premii, dedicate in special sarbatorilor de iarna.

Canalul va incepe sa emita difuzand formate achizitionate din alte tari, investitia in noul canal de televiziune fiind de circa 10 milioane de euro in 201, dar bugetul ar putea fi marit.

Radu Moraru (foto)
a afirmat ca pana acum nu au fost stabilite targeturi de audienta ori de venituri din publicitate, aceste lucruri urmand sa fie stabilite in toamna anului viitor, dar a precizat ca isi doreste ca noul post sa ajunga in primele trei-patru canale generaliste din Romania in circa 18 luni de la lansare.

El a mai precizat ca va incerca sa atraga un public cat mai numeros si ca spera ca postul sa fie inclus si in ofertele celorlati operatori, in cazul in care telespectatorii vor cere acets lucru.

Pe de alta parte, conform informatiilor Mediafax, care citeaza proiectului depus la CNA pentru obtinerea licentei Zece TV, investitia initiala pentru lansarea acesteia este de 1,18 milioane de euro, iar in anii 2011, 2012 si 2013, operarorul telecom vrea sa investeasca anual cate 3.500.000 de euro.

Oficialii RCS&RDS estimeaza ca televiziunea va avea un profit net de 127.100 de euro (in decembrie 2010) si de circa 2,45 milioane de euro anul viitor, potrivit acelorleasi date.

Managementul postului va fi asigurat de catre Adrian Buca (director general), Catalin Chirila (director editorial), Andi Ripan (director financiar) si Radu Moraru (manager de proiect).

Pana acum, patru vedete au semnat contracte cu Zece TV, insa in urmatoarea perioada vor mai fi incheiate intelegeri si cu alte personalitati, numele acestora urmand sa fie anuntate dupa lansarea postului.

Moraru a mai precizat ca in afara de echipa emisiunii Nasul,care numara 25-30 de persoane, nu intentioneaza sa ia cu el alti angajati ai B1 TV.

“Bobby (Bobby Paunescu, patronul B1 TV) ne-a oferit marca, logo-ul, brandul emisiunii Nasul si ii vom returna si noi acest gest cedandu-i restul actiunilor de la B1 TV”, a mai spus Moraru, precizand ca detine intre 22 si 30% dintre actiunile postului de televiziune.

Propunerea de a face acest canala venit din partea RCS&RDS in urma cu aproximativ doua luni, dupa ce Radu Moraru a cumparat in vara pachetul majoritar (60%) din Vox News, un post de televiziune care a inceput sa emita in probe in noiembrie 2009 si care trebuia sa se lanseze oficial in toamna acestui an. Restul actiunilor Vox News sunt detinute Bobby Paunescu.

Citeste si:

Moraru a afirmat ca se va hotari in urmatoarele doua saptamani ce va face cu actiunile pe care le controleaza la Vox News.

El a plecat de la B1 TV dupa aproape zece ani de emisiune, show-ul Nasul fiind difuzat pe 30 noiembrie pentru ultima oara la postul care l-a consacrat.

Radu Moraru a mai colaborat cu RCS&RDS in perioada 1992-1994 cand prezenta un talk-show la postul de televiziune TVS Holding Brasov, in acelasi timp lucrand si ca redactor pentru Evenimentul Zilei.

Managerul a precizat ca nu stie daca operatorul isi mai doreste sa lanseze o alta televiziune in urmatoarea perioada.

RCS&RDS a mai lansat anul trecut in Romania posturile de televiziune Digi Sport si Digi Sport Plus si detine totodata televiziunile de filme Digi Film 1 si Digi Film 2.

Operatorul este intr-o competitie foarte stransa cu UPC Romania, dar mai ales Romtelecom, companie care isi doreste ca pana la finalul lui 2012 sa ajunga cel mai important furnizor de servicii de divertisment pe piata locala.

Astfel, Romtelecom a lansat in septembrie televiziunea sportiva Dolce Sport, oficialii companiei afirmand in acel moment ca in urmatoarele luni vor urma inca 3-4 canale proprii, de muzica, filme ori sport.

Romtelecom lanseaza alte 3-4 canale TV proprii in urmatoarele luni pentru a atrage abonati

Romtelecom lanseaza alte 3-4 canale TV proprii in urmatoarele luni...

In decembrie anul trecut, RCS&RDS avea 1,6 milioane de abonati de cablu analogic si digital si 1,1 milioane de utilizatori pentru serviciile de televiziune prin satelit.

Plesa, RCS&RDS: Numarul de abonati noi pe rezidential, dublu fata de utilizatorii atrasi anul trecut

Plesa, RCS&RDS: Numarul de abonati noi pe rezidential, dublu fata...

La sfarsitul lui iunie, in Romania existau circa 5,73 milioane abonati de televiziune, rata de penetrare la nivel de gospodarii ajungand la 78,3% la sfarsitului lunii iunie, potrivit datelor preliminare colectate de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

RCS&RDS este principalul operator de televiziune si internet pe piata locala, insa compania s-a dezvoltat in ultimii ani si in Ungaria, Spania, Cehia, Croatia, Slovacia si Serbia.

Anul trecut, RCS&RDS a avut afaceri de 391 milioane de euro si profit net aproximativ 50 de milioane de euro.