Obiectivele Kingston pentru 2011 includ cresterea cantitativa a segmentului Flash cu 20% si a business-ului DRAM cu 15%. Reprezentantii companiei se asteapta ca segmentul HyperX (memorii pentru entuziasti) sa reprezinte 20% din valoarea totala a unitatii de business ValueRAM, din punct de vedere valoric, in urmatorul an.

"Anul viitor va sta sub semnul tehnologiei SSD, o zona pe care ne asteptam sa avem o crestere de 100%, datorata avantajelor pe care aceasta tehnologie le poate oferi intreprinderilor mici si mijlocii, care isi doresc optimizarea cheltuielilor si a performantelor simultan. De asemenea, ne asteptam la adoptarea tehnologiei USB 3.0, pe fondul cresterii vanzarilor de placi de baza si notebookuri dotate cu aceasta tehnologie", declara Gabriel Gidea, cel care l-a inlocuit pe Mihai Marcu in functia de director de dezvoltare al companiei Kingston Technology pentru Romania, Bulgaria si Moldova.

Interviu dublu cu managerii Kingston: In criza, daca nu dispui de resurse financiare esti mort

Interviu dublu cu managerii Kingston: In criza, daca nu dispui de...

"Dupa 5 ani de prezenta in Romania, vedem un potential major al acestei piete, tara pe care ne concentram atentia, pe langa Polonia si Cehia. Dezvoltarea de aici, care intr-un an dificil a condus la mentinerea pozitiei de lider pe piata de memorii, s-a aliniat tendintei de crestere a companiei la nivel international", a spus Pawel Smigielski, manager regional pentru Europa de Est al companiei.

Vanzarile Kingston pe piata locala in 2010 au crescut valoric cu 13% in comparatie cu 2009, atingand pragul de 10,5 milioane dolari. Evolutia pozitiva a fost data de dezvoltarea segmentului DRAM, cu 13% plus comparativ cu anul trecut, pana la atingerea unei valori de 5,6 milioane dolari si reprezentand 53% din veniturile locale ale companiei. In acelasi timp, segmentul Flash a inregistrat o crestere valorica de 11%, atingand pragul de 4,9 milioane dolari.

Citeste si:

"Alegerea capacitatilor de memorie mai mari, precum si ascensiunea puternica a tehnologiei DDR3 fata de DDR2 sunt principalii factori ce au determinat dezvoltarea afacerii, tendinta generala pe care am observat-o in randul consumatorilor fiind de achizitionare a produselor value, de mari capacitati, dar si a produselor destinate entuziastilor", potrivit lui Gidea.

Gama curenta de produse Kingston include memorii pentru calculatoare personale, dispozitive USB si memorii flash pentru telefoane mobile si aparate foto/video. Anul 2010 a fost marcat de o diversificare a gamei HyperX, prin lansarea noilor module HyperX blu, HyperX LoVo si HyperX H2O. Tot in 2010, Kingston a extins si gama de SSD-uri cu noile serii V100, V100+, V180 si S100, dar si o noua functie de colectare a erorilor ce extinde gradul de utilizare a SSD-urilor pentru sistemele de operare non-compatibile cu tehnologia TRIM.

Anul acesta, compania a introdus si primul stick USB 3.0 din gama sa de produse, modelul Data Traveler Ultimate 3.0.

Partenerii Kingston Technology in Romania sunt: Asbis Romania, Asesoft Distribution, Avenir Telecom, Avnet, Complet Electroserv, ElkoTech, Logicom IT Distribution, R.H.S. Company, World Comm.