Termenii tranzactiei nu au fost insa dezvaluiti.

SoSasta este prezenta pe piata indiana de circa trei luni, dar deja ofera cupoane valorice in 11 orase din India, dupa cum arata oficialii Groupon, potrivit publicatiei americane TechCrunch.

Pe de alta parte, Grouper s-a lansat in Israel in urma cu un an si deserveste doar populatia orasului Tel Aviv, iar Twangoo acopera majoritatea oraselor din Africa de Sud.

Citeste si:

Conform unor surse din piata, Groupon ar fi platit pe Grouper 15 milioane de dolari. Cele trei siteuri de cupoane reduse vor prelua, in urmatoarele luni, identitatea Groupon si numele companiei.

In ultimele opt luni, Groupon si-a adaugat in portofoliu Turcia, Polonia, Grecia, Rusia, Japonia, Brazilia, Peru, Chile, Mexic, Argentina, Finlanda. Compania s-a lansat si in Romania. Cititi aici un interviu cu seful Groupon in Romania.

Seful Groupon Romania: Toata lumea are loc pe piata, atata timp cat joaca corect

Seful Groupon Romania: Toata lumea are loc pe piata, atata timp cat...