Grila de programe a fost votata de membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) cu sapte voturi.

Astfel, Dolce Info va oferi: emisiuni de publicitate (teleshopping, publicitate a produselor si serviciilor Romtelecom si a altor companii in 20% din timpul de emisie), educative (despre felul in care se utilizeaza serviciile si produseele achizitionate de la Romtelecom- 35% din timp), actualitati (informatii meteo, despre trafic, horoscop- 20%), documentare si filme de promovare a emisiunilor difuzate pe alte canale TV din grila Dolce (20%), divertisment (4%), jocuri si concursuri (1%).

"Ambitiile sunt foarte mari pentru ca sunt oameni care gusta astfel de programe",a declarat Oana Ghita, managerul de produs al Dolce Info in cadrul sedintei CNA.

Conducerea Romtelecom mizeaza pe o cifra de afaceri de 20.700 de euro pentru acest an si de 27.600 de euro in 2012, aceeasi suma fiind preconizata si pentru 2013, arata proiectul depus de companie la CNA pentru obtinerea licentei.

Pe de alta parte, operatorul a prevazut cheltuieli de aproximativ 32.500 de euro pentru acest an pentru Dolce Info.

Citeste si:

Romtelecom a mai lansat in septembrie anul trecut postul Dolce Sport, iar in urma cu cateva luni oficialii companiei spuneau ca vor lanseze mai multe canele proprii de sport, muzica si filme.

Operatorul introduce din ce in ce mai mult continut propriu in ultima perioada deoarece continutul exclusiv este una dintre metodele prin care compania poate atrage noi clienti intr-o piata a telecomunicatiilor tot mai competitiva si in contextul in care Romtelecom isi doreste ca pana la finalul lui 2012 sa devina principalul funizor local de divertisment.

Cei mai importanti concurenti ai Romtelecom sunt UPC Romania si RDS&RCS.

RDS&RCS este principalul furnizor de televiziune din Romania si detine mai multe canale de sport si filme.