"Principala directie asupra careia am concentrat strategia de distributie in 2010 si pe care vom continua sa ne dezvoltam si in 2011 a fost
reprezentata de proiectele si parteneriatele cu distribuitorii din zona de clientii guvernamentali, corporatiile si intreprinderile mici si mijlocii. De asemenea, am extins portofoliul de produse astfel incat sa acoperim cerintele clientilor din aceastã categorie, ceea ce intentionam sa facem si in 2011", a declarat Razvan Ziemba (foto), director general al Asesoft Distribution.

Alti factori care au dus la cresterea businessului companiei anul trecut au fost semnarea unor noi contracte de distributie cu Sony, Samsung si HP, precum si evolutia vanzarilor Serioux, marca proprie a Asesoft Distribution.

Produsele Serioux au inregistrat in 2010 vanzari de 10 milioane de dolari (7,5 mil. euro), iar peste acest an conducerea Asesoft Distribution estimeaza un avans al cifrei de afaceri la 14 milioane de dolari (10,5 mil. euro).

Citeste si:

Pe de alta parte, managementul companiei preconizeaza o crestere cu 14 procente a cifrei de afaceri a distribuitorului, pana la 165 de milioane de euro, peste ritmul de crestere, cu 10%, a pietei de distriburie IT&C.

"Pentru acest an, obiectivul nostru este sa pastram o crestere profitabila a afacerii, continuand planurile de extindere si de consolidare a pozitiei
dobandite. Un pas major pe care intentionam sa il facem in 2011 vizeaza extinderea distributiei brandului Serioux pe pietele externe si adaugarea de noi categorii de produse in portofoliu, precum electrocasnicele si gadgeturile", a adaugat Ziemba.