Yahoo.ro va fi o versiune “light” a homepage-ului american Yahoo.com. Acesta va contine, in prima faza, stiri agregate din mai multe surse – marile agentii de presa. “In prezent am angajat un om pentru Yahoo.ro si am incheiat mai multe parteneriate locale, pentru a include continut pe 4-5 categorii”, spune Mihai Fanache. "In urmatoarele sase luni nu vom mai angaja".

Site-ul va fi similar cu cel din Norvegia, Suedia, Turcia sau Olanda, mai spune Fanache.

De ce este importanta aceasta miscare?

Acesta nu este decat un prim pas intr-un sir de localizari de produse ale Yahoo in Romania, explica managerul MediaCafe. “Nu putem sa incepem sa localizam produse mai complexe, fara a avea Yahoo.ro. Urmeaza lunile viitoare si alte localizari”.

Odata cu Yahoo.ro va fi lansata si o versiune localizata a serviciului de mail, varianta tradusa in romana.

Citeste si:

Yahoo intra astfel in concurenta, din ce in ce mai puternic, cu Google, care a deschis la finalul anului trecut un birou local. Inaugurarea lui a coincis cu localizarea serviciului Google Street View.

In luna noiembrie a lui 2010, Marvin Liao, directorul comercial al Yahoo pentru regiunea EMEA, declara ca serviciile Yahoo sunt folosite, in Romania, de 8,2 milioane de persoane, circa 80% din totalul celor cu acces la Internet.

A mai scris despre acest subiect Orlando.ro.

Citeste aici un interviu acordat wall-street.ro de catre Matthew West, director of content and expasion markets in cadrul Yahoo.

INTERVIU Oficial Yahoo! in Romania: Lupta in social media nu s-a incheiat

INTERVIU Oficial Yahoo! in Romania: Lupta in social media nu s-a...

Tu ce trafic crezi ca va atrage noul Yahoo.ro? Va prezenta acesta interes? Comentati aici sau discutati subiectul pe Facebook, alaturi de alti cititori Wall-Street.ro