Astfel, compania va ajunge la o cota in jurul a 14,3% dintr-o piata totala de circa 70.000 de unitati si la 16,6% din totalul vanzarilor in valoare de 9 milioane euro. Printre principalii concurenti ai Evolio pe piata locala se numara brandurile Mio si Garmin.

Anul trecut compania a vandut aproximativ 10.000 de dispozitive GPS care au totalizat 1,8 milioane de euro, inregistrand o cota de 17 % in privinta numarului de unitati si de 20% ca valoare.

Sistemele de navigatie GPS au reprezentat anul trecut circa jumatate din afacerile Televoice de 3,5 milioane de euro.

“Cel mai bine vandut model GPS Evolio in 2010 a fost Evolio E510 la un nivel de pret de 700 de lei, reprezentand 34% din volumul sistemelor de navigatie vandute de catre noi. A urmat apoi Evolio E460, la un nivel de pret de 600 lei, avand o pondere de 26% in vanzarile noastre in volum “, a explicat Liviu Nistoran (foto).

In ceea ce priveste preferintele utilizatorilor, acestia sunt din ce in ce mai atenti la acuratetea hartilor, la posibilitatea de actualizare a
acestora si la fiabilitatea si performantele tehnice ale produselor.

“Se observa tendinta consumatorilor de a achizitiona produsele cu un ecran mai mare”, a mai spus seful Televoice.

Compania a lansat in aceasta saptamana modelul N550, acesta fiind in prezent disponibil online, iar de la 1 martie si in retelele de retail, la un pret de 700 de lei.

Conducerea Televoice estimeaza ca va vinde 2.500-3.000 de unitati N550. Noul model de sistem de navigatie contine cea mai noua harta a Romaniei si Europei, softul acesteia permitand actualizarea gratuita online a hartilor sau descarcare de informatii (ex: puncte de interes, camere radar).

Citeste si:

Evolio este un brand romanesc de IT&C care a fost lansat in 2007 si care comercializeaza produse GPS , netbook-uri, produse de comunicatii fixe si mobile, produse multimedia si accesorii.

Compania a lansat in ultimele luni primul cititor de carti electronice romanesc ( Evobook) si o o tableta PC care ruleaza pe sistemul de operare Android.

“Dupa rezultatele preliminare, in primul trimestru vom fi lider pe piata pe segmentul de GPS cu o cota putin peste 30%,pe segmentul de e-book readere cu un procent de 40%, iar in trimestrul 2 si 3 tintim 25% din piata de tablete. Cresterea cifrei de afaceri va fi de 80% in 2011 fata de 2010”, a mai spus Liviu Nistoran.

Astfel, Televoice va ajunge in acest an la afaceri in jurul a 6,3 milioane de euro.

In 2010, compania a ajuns la breakeven (moment in care cheltuielile sunt la acelasi nivel cu veniturile) dupa in ce in 2009 inregistra pierderi brute de 0,2 milioane de euro, conform datelor de la Registrul Comertului.

Compania are in prezent 20 de angajati si ar putea ajunge la 30 de persoane pana la finalul anului.

Liviu Nistoran a fost presedintele Autoritatii Nationala pentru Comunicatii (ANC) intre septembrie 2008 si martie 2009, in urma cu doi ani ANC fiind desfiintata si inlocuita cu Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Citeste si: Tableta romaneasca Evotab a inregistrat vanzari de 2.000 de examplare in cateva zile

Ce vanzari a avut in primele zile tableta romaneasca Evotab

Ce vanzari a avut in primele zile tableta romaneasca Evotab