Potrivit acestui raport, cei mai avantajati de asa-zisul “curent Kate Middleton” vor fi marii producatori de haine de lux cum ar fi Louis Vuitton, Chanel sau Dior.

Brandurile de lux din moda vor inregistra cresteri de pana la 29% pana in 2014, potrivit analistilor de la Barclays, ceea ce s-ar putea traduce in sume de pana la 8,6 miliarde de lire sterline (13,3 miliarde dolari).

Alegerile vestimentare ale proaspetei ducese de Cambridge de pana la nunta au dus deja la cresteri ale vanzarilor pentru brandurile ei preferate, Reiss, Jigsaw si Topshop. In clipa in care viitoarea printesa a facut publice magazinele ei preferate, clientii au dat navala in reprezentantele acestora pentru a face rost de “look-ul Kate Middleton”.

Citeste si:

De exemplu, trenciul marca Burberry purtat de Kate Middleton la anuntarea logodnei cu printul William a disparut de pe rafturile magazinelor in numai o zi. La fel s-a intamplat si cu fusta Luisa Spagnoli purtata de Kate in martie, cand a vizitat, alaturi de William, universitatea St. Andrews, locul unde s-au cunoscut.

Desi Kate Middleton nu a purtat pana acum vestimentatii realizate de designerii celebri din lumea modei, noul sau statut social ar putea insemna si o rigoare mai mare in ceea ce priveste tinutele alese. Si brandurile de lux abia asteapta intrarea ei pe lista fashion icon-urilor mondiale.

Sursa foto: www. theclothingmenu.com