Prima ceainarie a fost deschisa saptamana aceasta in New York. Miscarea vine dupa ce Starbucks a platit anul trecut 620 de milioane de dolari pentru reteaua Teavana, constituita din circa 350 de locatii in SUA si care comercializa diferite tipuri de ceaiuri si accesorii pentru servit aceasta bautura.

“Vrem sa le prezentam clientilor diferite arome de ceai, pe care pana acum nu le-au descoperit. Oamenii nu isi dau seama de complexitatea acestei bauturi, care se apropie mai mult decat cafeaua de complexitatea vinului”, a spus Charlie Chain, vicepresedinte pe divizia de dezvoltare de noi concepte in cadrul Starbucks.

Mai mult, ceaiul poate reprezenta o oportunitate de business uriasa pentru Starbucks, CEO-ul companiei descriind aceasta piata drept “o afacere globala de 90 de miliarde de dolari”. Si asta in conditiile in care ceaiul, si nu cafeaua, este a doua cea mai populara bautura din lume dupa apa.

Sursa foto: Starbucks.com