Leroy Merlin este unul dintre cele mai mari lanturi de bricolaj din Europa si cu certitudine un nume cu greutate in Franta, compania avand in total peste 300 de magazine.

Clientii care viziteaza magazinul Leroy Merlin din Le Havre vor observa cu siguranta ceva diferit fata de un magazin obisnuit detinut de catre francezi. Formatul spatiului comercial a fost creat de catre compania de consultanta Dalzier + Pow, si isi propune sa ofere vizitatorior un aspect mai apropiat de ideea de camin si decoratiuni, dar pastrand specificul unui magazin de bricolaj, noteaza Retail-Week.com. Cei aproximativ 10.000 mp de care dispune magazinul sunt alcatuiti in mare parte din sectoare dedicate fiecarei parti a caminului, dar dispune si de un spatiu pentru gradina, unde principalele directii sunt cele ale comertului vizual si cel al impresiei la prima vedere.

Magazinul de bricolaj dispune si de un atelier dedicat clientilor, in care acestia isi pot concepe si realiza ideile de locuit si care ofera posibilitatea celor interesati sa afle mai multe despre solutiile, tehnica si designul de produs.

Pentru Leroy Merlin, ideea lansarii unui astfel de magazin este o provocare si totodata un experiment pentru a testa noile metode de comert care s-au dovedit un real succes pentru grupuri precum IKEA, care au facut dintr-o simpla prezenta in magazin o adevarata experienta de shopping, ceea ce, pana la urma, si a atras atat de mult succes la randul sau.

Citeste si:

Nu se stie daca acest concept va fi extins si pe celelalte piete pe care Leroy Merlin este prezent, inclusiv in Romania, dar pana in prezent locuitorii din Le Havre s-au aratat incantati de solutiile oferite.

Lucrezi in retail si in industriile conexe? Alatura-te evenimentului retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, care va avea loc in acest an pe 11-12 noiembrie.

retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul ReShape Retail si va pune accentul pe felul in care abordarea omnichannel poate aduce un plus oricarui business din comert. In ultimii ani retailul local a stat sub semnul expansiunii si online-ului. Fie ca vorbim de giganti ai comertului sau de companii care au facut primii pasi in acest univers, fiecare dintre acestia a incercat sa fie cat mai aproape de consumator, offline si online. Anul acesta, retailArena va prezenta cele mai noi concepte prin care marii retaileri isi vor loializa clientii si vor atrage noi consumatori de nisa si, de asemenea, va raspunde intrebarii “what’s next” pe o piata care a cunoscut un ritm al expansiunii acerb.

Sursa foto: Retail-Week.com