In Germania, diviziile de vanzare de alimente si vanzare cu amanuntul nu au inregistrat cresteri in ceea ce priveste vanzarile in timp ce pierderile au continuat sa creasca, anunta NewsIn.

Metro a precizat marti ca suma totala a castigurilor inainte de plata taxelor s-a majorat cu 4,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, atingand 281,4 milioane de euro (358 milioane de dolari).

Un grup de analisti a estimat pentru Reuters ca grupul german de retail va inregistrat castiguri in medie de 304 milioane de euro.

Vanzarile grupului au crescut cu 6,3% pana la nivelul de 14,13 miliarde de euro, in mare masura identic cu plafonul estimat de grupul de analisti pentru Reuters, care preconizasera un nivel al vanzarilor de 14, 085 miliarde de euro.

Metro a adaugat ca momentan estimeaza ca vanzarile pentru anul 2006 sa creasca cu 6% fata de anul 2005.

Metro a intrat pe piata din Romania in 1996 prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. in prezent, reteaua numara 23 de magazine.

Metro cash& carry Romania este parte integranta a Metro cash&carry International, divizie a companiei germane Metro Group. Celelalte divizii sunt Media Markt, Saturn, hipermarketurile Real, supermarketurile Extra si Galeria Kaufhof. Corporatia a avut in 2005 o cifra de afaceri de 55,7 miliarde de euro.

La ora actuala, grupul Metro este prezent in 30 de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.200 de unitati.