Vanzarile pentru al treilea trimestru al 2006 ale grupului anglo-olandez, producator al samponului Sunsilk, a supelor Knorr si a inghetatei Ben & Jerry's, au depasit astfel rezultatele inregistrate pentru primul si al doilea trimestru al anului curent, de 2,9 respectiv 3,9%.

Insa cheltuielile substantiale in ceea ce priveste publicitatea pentru brandurile sale au facut ca profiturile operationale ale grupului sa scada cu 0,8% pana la nivelul de 14,8% pentru al treilea trimestru al anului curent.

Directorul general al Unilever, Patrick Cescau, a declarat potrivit NewsIn ca grupul pe care il conduce a inregistrat o crestere economica substantiala pentru cel de-al treilea trimestru, Unilever fiind pe un drum bun dupa socul financiar intampinat in anul 2004. Profiturile operationale ale grupului au scazut cu 3%, atingand nivelul de 1,501 miliarde de euro (1,9 miliarde de dolari).

Grupul a adaugat ca planuieste plata unor dividende totalizand 750 de milioane de euro, drept raspuns operatiunii de rascumparare a actiunilor in 2006, ce a costat grupul 500 de milioane de euro, pentru anul urmator Unilever intentionand sa conduca o operatiune de rascumparare a actiunilor de 1,5 miliarde de euro.