Vanzarile trimestriale au crescut la valoarea de 23,527 miliarde euro (30,47 miliarde dolari), cu 3,9%, la rate constante de schimb, a anuntat Carrefour. Un numar de 17 analisti care au raspuns unui sondaj Reuters estimasera o medie pentru vanzarile Carrefour de 24,046 miliarde euro, informeaza NewsIn.Vanzarile din piata franceza au scazut la 10,987 miliarde euro. La hipermarketurile Carrefour si la magazinele din zonele suburbane, vanzarile au fost de 6,162 miliarde euro, in scadere cu 1,7%, excluzand vanzarea de petrol.

Vanzarile anuale ale Carrefour au crescut cu 6,6%, la nivelul de 87,422 miliarde euro, respectiv 6,3%, la rate constante de schimb. Carrefour anticipase cresterea vanzarilor din dorinta de depasire a pragului de 4,3%, detinut in 2005. Vanzarile Carrefour din afara Frantei sunt descrise de un tablou complex. Vanzarile din piata asiatica au scazut cu 2,4%, iar cele din restul Europei cu 2%. Carrefour a inregistrat cresterea vanzarilor pe piata Americii Latine cu 6,8%.

Al doilea cel mai mare lant de magazine din lume dupa Wal Mart, a atras deja atentia ca ultimele luni ale lui 2006 vor fi mai grele decat in primele noua luni ale anului, din cauza cresterii competitiei. Principalul rival al lui Carrefour pe piata franceza este lantul de magazine E. Leclerc. Vanzarile de produse nealimentare la hipermarketurile Carrefour din Franta au scazut cu 4%, antrenate de reducerea vanzarilor de discuri muzicale si video, in timp ce vanzarea de produse vestimentare a fost micsorata, din cauza conditiilor meteorologice foarte favorabile pentru perioada de toamna si de iarna.

Cotatia actiunilor Carrefour a crescut cu 1%, la valoarea de 46,77 euro/actiune, cu 0,4% sub cotatia indicelui pentru vanzari cu amanuntul din 2007. Actiunile au crescut cu aproximativ 16%, in 2006 si au inceput sa scada in luna octombrie.