Producatorul de bunuri de lux Moet Hennessy Louis Vuitton si-a marit vanzarile cu 7%, pana la 3,8 miliarde euro, in primele trei luni din 2007, fata de perioada similara a anului trecut, datorita cererii puternice din partea consumatorilor pentru ceasurile de lux, potrivit NewsIn.

Vanzarile grupului provenind din activitati comparabile cu cele de anul trecut au crescut cu 13% fata de perioada anterioara, au adaugat oficialii Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Astfel, divizia de ceasuri a afisat o crestere a vanzarilor cu 20%, pana la 189 milioane euro. Grupul francez detine ceasurile marca Tag Heuer si Zenith. Vanzarile inregistrate anul acesta de grupul francez LVMH au intrecut asteptarile economice ale companiei, care a vandut de 3,56 miliarde euro, in primul trimestru din 2006.

Compania LVMH activeaza in cinci domenii diferite precum vinuri, parfumuri si produse din piele, parfumuri si cosmetice, ceasuri si bijuterii si altele. Grupul francez infiintat in anul 1987, detine in prezent, aproximativ 60.000 angajati si o retea de peste 1.800 magzine, in toata lumea. Printre brandurile detinute de LVMH se numara Kenzo, Marc Jacobs, pantofii Fendi, parfumul Dior, sampania Moet et Chandon.