"Evaluam, in prezent, daca Snapple prezinta interes pentru noi sau daca ne putem descurca pe cont propriu", a declarat miercuri Neville Isdell, CEO Coca-Cola. O alta modalitate prin care Coca-Cola s-ar putea extinde pe piata bauturilor pe baza de ceai este reanimarea unui acord mai vechi, incheiat cu Nestle. Oficialii Coca-Cola s-au intalnit recent cu cei ai Beverage Partners Worldwide (societatea comuna Coca-Cola – Nestle), pentru a contura mai bine planurile comune, potrivit declaratiilor lui Isdell.

Noile produse realizate in colaborare cu Nestle sau achizitia diviziei de ice tea a Cadbury ar accelera eforturile depuse de Coca-Cola in incercarea de a oferi bauturi naturale si sanatoase, sucuri si sortimente de apa.

CEO-ul companiei a respins ideea conform careia bauturile racoritoare carbogazoase s-ar afla intr-un declin secular. Isdell a aratat spre noua crestere brusca a cotei de piata, inregistrata de Coca-Cola imediat dupa lansarea noii bauturi Coca-Cola Zero – cea mai puternica lansare de brand din ultimii douazeci de ani, potrivit CEO-ului.

Citeste si:

Coca-Cola Zero a acaparat deja segmente de 3-5% din piete ca Franta, Germania si Japonia. Estimarile generale ale companiei implica o crestere de 3-4% in volumele vandute si o crestere de 6-8% a venitului operational.

La sfarsitul lunii mai, gigantul american a preluat producatorul de apa mineralizata Glaceau pentru suma de 3,12 miliarde de euro.