Vanzarile la nivel international ale marcii Carlsberg au inregistrat in 2004 o crestere de aproximativ 6% fata de anul precedent, informeaza compania. Cresterea survine insa pe fondul stagnarii consumului de bere in Europa, datorita vremii capricioase din perioada verii. Evolutia marcii Carlsberg anul trecut a fost influentata pe de-o parte de campania de marketing din perioada Campionatului European de Fotbal - Euro 2004, care a avut rezultate excelente, iar pe de alta parte de politica de investitii a grupului in noi fabrici, deschise pe piete din toata lumea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri