Procter & Gamble Co a afisat o majorare cu 14% a profitului obtinut in primul trimestru fiscal, datorita vanzarilor substantiale de aparate de ras Gillete, hartiei igienice Charmin si a scutecelor Pampers, precum si slabiciunii dolarului si reducerea cheltuielilor.
Compania a precizat ca profitul s-a ridicat la 3,08 miliarde dolari, sau 92 de centi pe actiune, in trimestrul fiscal ce a luat sfarsit la data de 30 septembrie, depasind performanta inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, de 2,70 miliarde, sau 79 centi pe actiune.

Excluzand un beneficiul fiscal, castigurile s-au ridicat la 90 de centi pe actiune. Analistii chestionati de Reuters mizasera in medie pe un castig de 90 de centi pe actiune.

Vanzarile grupului au crescut cu 8%, pana la 20,20 miliarde dolari, cu putin sub estimarile analistilor, care estimasera vanzari de 20,25 miliarde dolari, conform Reuters.

Vanzarile calculate prin excluderea impactului achizitiilor si a evolutiei valutare, a crescut cu 5% in cursul primului trimestru fiscal, atingand asteptarile companiei, a declarat Procter & Gamble

P&G a continuat sa isi sporeasca vanzarile pe pietele in curs de dezvoltare, concentrandu-se pe produse noi precum linia sa de ingrijire orala Crest Pro-Health, analizand posibilitatea vanzarii unor marci.

In acelasi timp, grupul a decis majorarea pretului unui numar de produse pentru a contracara cresterea pretului la petrol si rasini.

P&G a precizat ca se asteapta la castiguri de 3,46-3,49 dolari pe actiune in anul fiscal 2008, majorandu-si nivelul estimat cu 2 centi pe actiune. Grupul mizeaza pe majorarea cu 6%-8% a vanzarilor anuale.

Pentru al doilea trimestru, P&G asteapta castiguri de 95-97 centi pe actiune si pe majorarea vanzarilor cu 6%-8%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri