Cea mai mare companie de alimente din America de Nord si-a sporit cheltuielile in sectorul de marketing, inregistrand vanzari crescute la produsele noi, chiar daca si-a majorat preturile pentru a compensa costurile ridicate ale ingredientelor.

Compania Kraft, ce inregistreaza aproape o cincime din totalul vanzarilor prin comercializarea de branzeturi, a inregistrat in al treilea semestru al anului 2007 un profit de 596 milioane de dolari, cu 38 de centi pe actiune, fata de 748 de milioane de dolari, 45 de centi pe actiune, in aceeasi perioada a anului 2006.

Castigurile au fost de 44 de centi pe actiune, portofoliul Kraft incluzand mezelurile Oscar Mayer, prajiturile Oreo si pizza DiGiorno. In medie, analistii au estimat un castig de 41 de centi pe actiune.
Vanzarile au crescut cu 9,8% la 9,05 miliarde de dolari, depasind estimarile medii ale analistilor, de 8,7 miliarde de dolari.

Citeste si:

Exceptand achizitiile si cele 2,5 procente castigate prin deprecierea dolarului, vanzarile au crescut cu 6,2%. In plus volumul, unitatea de masura a produselor livrate, a crescut cu 2%, in ciuda majorarii preturilor.

Compania planuieste sa cheltuiasca 500 de milioane de dolari pe operatiunile de restructurare din 2007, fata de 575 de milioane de dolari, cat se estimase initial.