Vanzarile la acelasi magazin (un indicator al industriei de retail care permite investitorilor sa compare vanzile din magazinele deschise de cel putin un an) au crescut cu 4,4% in Statele Unite, fiind sustinute de vanzarile la produsele de mic-dejun, la cafeaua premium macinata si la snack-urile de pui, a mai precizat compania.

In Europa, vanzarile la acelasi magazin au sporit cu 10,8%, datorita lansarii unui nou sandwich de pui in Marea Britanie si a unei oferte promotionale la un joc in Franta, a mai informat McDonald's, citat de Reuters si preluat de NewsIn.

In zona Asia-Pacific, Orientul Mijlociu si in Africa, vanzarile inregistrate de companie la acelasi magazin au crescut cu 12%, ajutate tot de vanzarile produselor de mic-dejun din China, care reprezinta circa 6% din totalul vanzarilor din aceasta tara.

Citeste si:

Actiunile McDonald's s-au apreciat luni in urma anuntului cu 1,4%, pana la 61,25 de dolari, in predeschiderea tranzactiilor electronice, dupa ce vineri seara au fost cotate la 60,16 dolari la New York Stock Exchange.

Profitul pe al treilea trimestru al celui mai mare lant de restaurante din lume a crescut la 1,07 miliarde dolari, echivalentul a 89 centi/actiune, de la 843,3 milioane dolari, sau 68 centi/actiune, cat inregistrase in aceeasi perioada a anului trecut.