Compania americana Procter & Gamble Co a raportat o crestere a profitului in trimestrul al doilea al anului fiscal, pe fondul unei extinderi puternice pe pietele emergente, ce a compensat cresterea scazuta in America de Nord si Europa de Vest, informeaza NewsIn, citand Reuters.

Compania, printre ale carei produse se numara scutecele Pampers, pasta de dinti Crest si alte produse de uz casnic, a anuntat un profit de 3,27 miliarde dolari, sau 98 de centi pe actiune, in cel de-al doilea trimestru al anului fiscal incheiat pe 31 decembrie 2007, fata de 2,86 miliarde dolari, sau 84 de centi pe actiune anul trecut.

P&G s-a confruntat cu o crestere a costurilor de productie, determinand astfel o majorare a preturilor.
Vanzarile au crescut cu 9% la 21,6 miliarde dolari, pe fondul deprecierii dolarului.

Compania a estimat castiguri anuale de 3,46 dolari pe actiune pana la 3,50 dolari pe actiune, fata de estimarile initiale de 3,46 dolari pe actiune pana la 3,49 dolari pe actiune.
Media estimarilor facute de analisti este de 3,49 dolari pe actiune.