Profitul net a crescut la 3,02 miliarde dolari, sau 76 centi pe actiune, in primul trimestru ce s-a incheiat pe 30 aprilie, de la 2,83 miliarde dolari, sau 68 de centi pe actiune, acum un an.

Rezultatele se potrivesc cu estimarile medii ale analistilor chestionati de Reuters.

Consumatorii sunt atrasi de preturile reduse de la magazinele Wal-Mart, in special de cele pentru alimente, sampoane, produse farmaceutice si articole de curatat, pe fondul unor majorari de preturi la mancare si combustibil in SUA.

Schimbarea economica vine dupa o reintoarcere a Wal-Mart la politica sa de baza ce promoveaza preturile mici, renuntand la proiectele de expansiune agresiva pentru a imbunatati rezultatele la magazinele din SUA.

Citeste si:

La sfarsitul lunii ianuarie, Wal-Mart a redus preturile cu pana la 30% la mii de produse pentru a beneficia de vanzari robuste in SUA.

In primul trimestru, vanzarile nete au crescut cu 10% la 94,12 miliarde dolari.

Vanzarile la magazinele din SUA deschise de cel putin un an au crescut cu 2,9%.

Pentru al doilea trimestru, Wal-Mart estimeaza castiguri pe actiune de 78 de centi pana la 81 de centi pe actiune.
Analistii au estimat in medie castiguri de 81 de centi pe actiune.