Constructorul de autovehicule Chevrolet, controlat de gigantul american General Motors, va prezenta, pentru prima data in Europa, noul model, in cadrul Salonului International Auto de la Frankfurt, Germania. Masina, denumita Aveo sau Kalos, in functie de pietele pe care este comercializata, va avea patru usi si va fi echipata cu motoare de 1,2 sau 1,4 litri.

Principalele caracteristici ale acestui model, cu tractiune pe fata, sint reprezentate de designul modern si de spatiul pe care-l ofera in comparatie cu concurentii din clasa sa.

“Noul Aveo se potriveste perfect filosofiei noastre”, a spus Erhard Spranger, directorul general al Chevrolet pentru Europa. “Cu un design modern si cu un spatiu generos, modelul ofera tot ce si-ar putea dori cineva de la o masina de familie”, a completat Spranger.

Face-lift-ul a fost laudat, in special, pentru ca are foarte putine lucruri in comun cu predecesorul sau. Singurele elemente pe care le-a mostenit au fost platforma caroseriei si usile din fata.

Prin urmare, Aveo se diferentiaza optic de predecesorul sau cu trei sau cinci usi, ceea ce face ca acest model sa arate mult mai matur.

Citeste si:

Lansare in Europa la primavara

Noul Chevrolet, care va fi disponibil pe pietele din Europa incepind cu primavara anului viitor, are 4,31 metri lungime, 1,7 metri latime si 1,50 metri inaltime.

Datorita inaltimii deosebite, similara aproape cu cea a unei dubite, si a distantei intre axe, printre cele mai mari din cadrul clasei sale (2,480 metri), habitaclul este foarte spatios. Modelul va dispune de centuri de siguranta in trei puncte la toate cele cinci locuri, o caracteristica de protectie care nu este, deocamdata, considerata ca fiind de la sine inteleasa in acest sector. Montarea unui scaun pentru copii pe bancheta din spate este o joaca, datorita sistemului de ancorare Isofix. In dotarea standard sint incluse si airbagurile fata si laterale.

Cumparatorii vor aprecia cel mai mult consumul redus pe care-l necesita calatoria cu acest model. Varianta echipata cu motor de 1,2 litri pe benzina consuma 6,8 litri la 100 de kilometri, in timp ce versiunea de 1,4 litri inregistreaza un consum de 7 litri. Pentru cei care prefera sa conduca un Kalos cu o cutie de viteze manuala, consumul va fi cu 0,6 litri de benzina mai mare pentru ambele versiuni.

Oficialii companiei au insa planuri nu numai pentru Europa, ci si pentru celelalte continente, modelul urmind sa fie vindut in peste 120 de tari.