Vanzarile retail din Statele Unite au scazut neasteptat in martie, dupa doua luni de cresteri, in contextul scaderii cumpararii de vehicule motorizate si bunuri electronice, arata un raport guvernamental.
Acelasi raport arata o scadere a cheltuielilor consumatorilor, in contextul cresterii ratei somajului. Departamentul Comertului a anuntat ca vanzarile de retail au scazut cu 1,1% in martie, dupa ce datele revizuite aratasera o crestere cu 0,3% in februarie. Initial, acestea aratau o scadere cu 0,1% in februarie.

Excluzand vanzarile pe piata autovehiculelor si componentelor auto, vanzarile au scazut cu 0,9% in martie, fata de cresterea cu 1% in februarie. Datele sublinieaza problemele continue ale industriei auto americane, unde vanzarile de vehicule si componente auto au scazut cu 2,3% in martie si cu 3% in februarie.

Analistii chestionati de Reuters estimasera o crestere cu 0,3% a vanzarilor de retail in martie. Excluzand piata vehiculelor motorizate, vanzarile ar fi trebuit sa stagneze.

Vanzarile de benzina au scazut cu 1,6% in martie, dupa o crestere cu 3,1% in februarie, in timp ce vanzarile de bunuri electronice au scazut cu 5,9%, fata de cresterea cu 0,7% in februarie.

Preturile la producator au scazut, de asemenea, cu cea mai mare rata anuala din 1950, in contextul scaderii pretului energiei. Departamentul Muncii a anuntat ca indicele preturilor de consum ajustat sezonier a scazut cu 1,3% in martie, fata de cresterea cu 0,1% in februarie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri