Profitul net al grupului olandez de curierat TNT a scazut cu 57,5% in primul trimestru, reducere mai putin severa decat estimau analistii, fiind afectat de cererea redusa de cervicii de livrari, in contextul in care incetinirea economica a diminuat volumele de transport, scrie Reuters.
Profitul net a scazut la 76 milioane euro, pe baza unor venituri de 2,44 miliarde euro. Analistii prevedeau, in medie, un profit net de 73 milioane euro si venituri de 2,5 miliarde euro.

Profitul inainte de taxe si impozite din primul trimestru a fost de 163 milioane euro, a anuntat luni compania. Analistii estimau, in medie, un profit de 153 milioane euro, potrivit unui sondaj Reuters. In aceeasi perioada a anului anterior, profitul inainte de taxe si impozite a fost de 289 milioane euro, arata NewsIn.

"Nimic nu s-a schimbat in ceea ce priveste abordarea prudenta pentru 2009: presupunem ca actualele conditii de tranzactionare vor persista si in a doua jumatate a anului", a declarat directorul executiv TNT, Peter Bakker.

Intrebat daca stabilitatea va persista si in al doilea trimestru, directorul financiar TNT, Henk van Dalen a spus ca, desi primele saptamani din 2009 au fost "deosebit de grave" pentru divizia express, conditiile s-au imbunatatit si au ramas "aproximativ la fel de atunci".

Saptamana trecuta, TNT a anuntat ca isi mentine obiectivul de a reduce costurile anuale cu 395 milioane euro, dupa ce membrii sindicatului au respins un proiect ce includea reduceri salariale.

Intrebat cum va afecta acest lucru profitabilitatea TNT, precum si liberalizarea pietei postale olandeze din aprilie, van Dalen a avertizat ca ar putea fi necesare masuri mai severe.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri