Lantul de restaurante a inregistrat in al patrulea trimestru un profit net de 58 milioane dolari, sau 43 centi/actiune, in urcare de la profitul de 50,6 milioane dolari, sau 37 centi/actiune, din aceeasi perioada a anului anterior, potrivit NewsIn.

Pentru intregul an, grupul american a afisat un profit de 1,46 dolari/actiune, comparativ cu 1,38 dolari/actiune in anul precedent.
Cifra de afaceri trimestriala s-a diminuat cu 2,4% de la un an la altul. Cu toate acestea, in anul fiscal, vanzarile au crescut cu 1,2%.

Burger King este al doilea lant de restaurante cu servire rapida, ca marime, din lume, din luna aprilie a anului trecut aflandu-se si pe piata din Romania.

Compania Burger King opereaza in prezent peste 11.500 de restaurante in 69 de tari printre care Spania, Germania, Turcia, dar si in SUA. Aproximativ 90% din restaurantele brandului american sunt operate prin francize independente, multe dintre acestea apartinand de zeci de ani unor afaceri de familie.