In prima jumatate a anului curent, pierderile consemnate de Delphi s-au ridicat la 741 de milioane de dolari. "Daca vom proceda corect, Delphi va ramane unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de componente auto. In caz contrar, compania se poate dezmembra, iar Statele Unite vor pierde una dintre comorile sale industriale", a spus Miller. El a adaugat ca un eventual esec al restructurarii ar putea afecta majoritatea producatorilor mondiali de automobile si ar putea fi fatal pentru General Motors. "Sunt absolut hotarat sa impiedic aparitia unei astfel de situatii", a mai spus Miller.

Compania a propus ca salariile angajatilor sa fie reduse la mai putin de jumatate, la 10 sau 12 dolari pe ora. Miller a avertizat ca sindicatele vor fi nevoite sa accepte reducerea salariilor si beneficiilor acordate angajatilor, pentru a acoperi deficitul mare existent in privinta planurilor de pensii. "Acest fapt va pune sindicatele in postura dificila de a alege intre asigurarea unor salarii bune personalului activ si cresterea sanselor pentru salvarea programelor de pensii", a afirmat oficialul, care s-a aratat ingrijorat in legatura cu aparitia unui conflict intre generatii. Delphi dispunea, la 31 august, de active listate de 17,1 miliarde de dolari, si avea datorii in valoare totala de 22,17 miliarde de dolari. In 2004, compania a obtinut venituri de 28,6 miliarde de dolari, care au inclus 12,7 miliarde de dolari din partea General Motors, in America de Nord.