Dupa ce la sfarsitul saptamanii producatorul american de ciocolata Hershey anunta intentia de a lansa o oferta publica de preluare pentru Cadbury, gigantul Nestle ar putea fi urmatoarea companie interesata de o posibila achizitie a producatorului britanic, anunta Bloomberg.
Nestle analizeaza in prezent posibilitatile de finantare si ar putea decide sa lanseze o oferta de preluare a Cadbury, au declarat surse apropiate situatiei.

“Nu reprezinta nicio surpriza intentia unor competitori pentru preluarea Cadbury dat fiind portofoliul deosebit de atractiv al producatorului britanic.
Desi Nestle nu a anuntat public interesul pentru Cadbury, totul este posibil”, declara un analizat al Moriningstar Inc.

Pe de alta parte, Mike Mitchell, un purtator de cuvant al Kraft, afirma ca oferta Kraft este singura declarata oficial. “Suntem convinsi ca oferta noastra este cea mai buna si noi suntem partnerul potrivit pentru Cadbury”, spune Mitchell.

Nestle, cel mai mare producator de dulciuri din lume, s-ar putea confrunta cu obstacole privind legea antitrust in cazul unei achizitii a Cadbury.

“Nestle ar putea intampina probleme privind competitia pe piata ciocolatei. In schimb, nu va avea probleme pe segmentul guma de mestecat, unde compania nu activeaza”, explica Thomas Russo, partener in cadrul firmei Gardner Russo&Gardner.

Segmentul guma de mestecat reprezinta 35% din business-ul total al Cadbury.

Producatorul american de ciocolata Hershey a anuntat ca ia in considerare lansarea unei oferte de preluare de cel putin 17 mld. dolari pentru Cadbury Plc in incercarea de a scoate din cursa oferta ostila a Kraft Foods.

De asemenea, producatorul italian Ferrero, cunoscut in special pe piata europeana, va organiza saptamana aceasta o intalnire pentru a decide strategia privind o posibila preluare a Cadbury.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri