Whirlpool Corp. a anuntat ca profitul sau net din al patrulea trimestru a crescut de peste doua ori, la 95 milioane dolari, in contextul in care vanzarile au revenit in America de Nord, iar marja s-a ameliorat, pe fondul reducerii costurilor, relateaza Wall Street Journal.
Whirlpool a afisat un profit net de 95 milioane dolari, respectiv 1,24 dolari/actiune, fata de 44 milioane dolari, sau 60 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut. Ultimele rezultate includ cheltuieli legale de 40 centi/actiune, iar veniturile au crescut cu 13% la 4,86 miliarde dolari.

Analistii prevedeau, in medie, un profit de 1,32 dolari/actiune si venituri de 4,44 miliarde dolari.

Rezultatele au fost sub estimarile analistilor, iar grupul a prevazut pentru 2010 castiguri de 6,50-7 dolari/actiune, in contextul in care analistii estimeaza castiguri de 6,45 dolari/actiune, scrie NewsIn.

Marja bruta a avansat de la 11% la 14,1%.

Directorul executiv, Jeff Fettig, a declarat ca, in pofida faptului ca grupul intampina in continuare dificultati in pietele dezvoltate, Whirlpool ar putea avea in 2010 oportunitati de crestere, datorita reducerilor de costuri, diversitatii portofoliului de produse si accentul asupra inovarii produselor.

Compania a realizat reduceri drastice de costuri pentru a-si proteja rezultatele in 2009, prin inchideri de fabrici si inghetari salariale, in contextul in care consumatorii au amanat achizitiile de produse electronice pe perioada crizei.

Desi nu estimeaza noi masuri drastice, compania a anuntat ca va controla o serie de costuri mai mici, atat timp cat cererea ramane volatila si nesigura.

Compania a anuntat, in vara anului trecut, ca intentioneaza sa inchida fabrica din Evansville (Indiana) si sa transfere productia in Mexic.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri