Rezultatele au fost sub estimarile analistilor consultati de Bloomberg, ce mizau pe un profit de 1 miliard euro, informeaza NewsIn.
Carrefour a intensificat procesul de refacere si de deschidere a unor magazine mai mici sub marcile Carrefour Market si Dia in Europa, in contextul in care cumparatorii au continuat sa evite marile magazine din zonele limitrofe ale oraselor.
Profitul operational a scazut cu 16%, la 2,78 miliarde euro, in contextul in care grupul a incercat sa atraga clientii prin reducerea preturilor si prin investitii in publicitate. Vanzarile grupului au scazut anul trecut cu 1,2%, la 85,963 miliarde euro.
In Romania, reteaua Carrefour are in total 47 de magazine, dintre care 22 hipermarketuri si 25 supermarketuri.
In 14 ianuarie, grupul a anuntat ca vanzarile din Romania au scazut anul trecut cu 4,6%, la 1,135 miliarde euro. In al patrulea trimestru, vanzarile din Romania au scazut cu 12%, la 326 milioane euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: