Scaderea vanzarilor in 2009 a fost cauzata de evolutia negativa a cursurilor valutare, insa exprimate in monedele locale, vanzarile totale nete au inregistrat o crestere cu 15% fata de anul 2008.

La sfarsitul anului 2009, compania a raportat un cash flow operational de 285,1 milioane dolari, in crestere cu 4,4% comparativ cu 2008, dividende de 48,7 milioane dolari si investitii in cheltuieli de capital de aproximativ 60 milioane dolari.

Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) a raportat in trimestrul al IV-lea 115,5 milioane volume de vanzari, in crestere cu 0,6% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Previziunile privind nivelul vanzarilor pentru 2010 arata o crestere cu 8,5% pana la 9,5% fata de anul trecut.

Cheltuielile de capital pentru 2010 sunt estimate la circa 65 – 75 milioane dolari.

Herbalife Ltd are aproape 30 de ani de existenta pe piata internationala, produsele companiei fiind distribuite in 72 de tari, printre care se afla si Romania, prin intermediul a 2 milioane distribuitori independenti.