Vanzarile grupului francez Danone, prezent si in Romania, au crescut in primul semestru cu 7% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 8,36 miliarde de euro, si cu 9,8% in volum, datorita performantelor inregistrate in toate regiunile geografice.
Profitul net a urcat in prima jumatate a anului cu 10%, in termeni comparabili, la 848 de milioane de euro, se arata intr-un comunicat al Danone privind rezultatele financiare din perioada ianuarie-iunie.

In Europa, principala piata a grupului, vanzarile au avansat cu 1,7%, la 4,695 miliarde de euro, potrivit Mediafax.

"Rezultatele din prima jumatate a acestui an confirma startul puternic din 2010. Am continuat sa investim in tari, produse si branduri cu potential puternic: nutritie pentru copii mici in Asia, produse lactate in SUA, Brazilia si Rusia. Pentru diviziile Ape si Nutritie Medicala am continuat sa identificam noi oportunitati de crestere pe pietele emergente si noi modele de afaceri. In acelasi timp, ne-am concentrat pe productivitate, element esential in lumina preturilor volatile ale materiilor prime. Totodata, capacitatea nostra de a genera lichiditati a continua sa creasca constant. Performantele din prima parte a anului ne permit sa imbunatatim perspectiva pentru 2010, urmarind o crestere a vanzarilor de cel putin 6%", mentioneaza comunicatul.

In al doilea trimestru, vanzarile Danone au urcat cu 6,9%, la 4,38 miliarde de euro, in termeni comparabili.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri