Retailerul francez Carrefour a deschis primul magazin propriu de tip cash&carry din India, in conditiile in care cauta sa se extinda in tarile emergente pentru a face fata concurentei de pe pietele dezvoltate, transmite Bloomberg.
Magazinul, construit in New Delhi, are o suprafata de vanzare de 5.200 de metri patrati, conform Mediafax.

"Deschiderea acestui prim magazin reprezinta intrarea Carrefour pe piata indiana si va fi urmata curand de inaugurarea altor magazine", a declarat directorul general al Carrefour, Lars Olofsson, intr-un comunicat.

Potrivit legii indiene, formatul cash&carry este singurul permis pentru magazinele grupurilor straine.

Carrefour a redus estimarea de profit pentru acest an din cauza unor pierderi inregistrate in Brazilia si a cererii mai scazute decat a anticipat din Europa, noteaza Bloomberg.

Retailerul a pierdut din cota de piata in Franta, cea mai mare piata a sa, in conditiile in care grupurile concurente si-au majorat numarul de magazine.

Carrefour si Wal-Mart Stores, principalele grupuri de retail la nivel mondial, incearca sa-si consolideze prezenta in India, unde vanzarile ar putea avansa cu 53% pana in 2014.

Asia a reprezentat anul trecut cea mai mica piata din punct de vedere al vanzarilor pentru retailerul francez.

Carrefour este prezent in 32 de state, cu peste 15.500 magazine si mai mult de 475.000 de angajati. In Romania, grupul are 32 de supermarketuri si 23 de hipermarketuri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri