UPS coopereaza cu autoritatile din noiembrie, cand Departamentul american de Justitie a lansat o ancheta preliminara ca raspuns la plangerile firmei de consultanta AFMS, a declarat un purtator de cuvant al companiei de curierat.

Regulile antitrust incalcate fac referire la consulantii unei a treia parti in materie de transport.

Serviciile FedEx si UPS sunt de o asemenea complexitate incat persoanele si chiar companiile multinationale apeleaza la consultanti pentru a le ajuta sa aleaga cele mai potrivite produse. De asemenea, partile terte negociaza reduceri de preturi cu transportatorii care pot ajunge pana la 10-30% din tariful de baza. In general, consilierii primesc o parte din banii astfel economisiti.

Citeste si:

Intr-o cerere de chemare in judecata introdusa in vara anului trecut, AFMS pretinde ca UPS si FedEx au cospirat sa monopolizeze afacerile de livrari de pachete, refuzand sa implice in afaceri consultantii si prin intimidarea clientilor care folosesc o a treia parte.

AFMS, printre ai carei clienti se numara Sony, acuza pagube de peste 20 de milioane de dolari in urma masurilor luate de companiile de curierat.
Actiunile UPS au crescut cu peste 25% anul trecut, in contextul revenirii economiei globale.