Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.

„EY isi doreste sa construiasca impreuna cu angajatii si partenerii sai un mediu de afaceri bazat pe incredere, sustenabilitate si leadership. (…) Astfel, dorim sa construim o lume mai eficienta, responsabila si colaborativa, atat pentru cei 167.000 de angajati EY, cat si pentru clientii si comunitatile pentru care lucram in intreaga lume", afirma Bogdan Ion, Country Managing Partner.

Strategia EY pentru anii ce urmeaza, pana in 2020, include o serie de obiective, printre care se numara sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piata cu produsele si ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year si servicii dedicate antreprenorilor si dezvoltarea unei noi generatii de lideri, care sa evolueze apoi in roluri-cheie la nivel de companii, institutii publice sau academice.

Citeste si:

In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.

Conceptul, numit Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY in intreaga lume – in prezent, acesta este operational in S.U.A. si in cateva piete majore din lume. Romania este prima tara din Europa Centrala si de Sud-Est unde compania aplica acest nou mod de a utiliza spatiul de lucru.